Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Threaded View
-
25-09-09, 10:10 #1
Denne uken fikk min samboer diagnosen hashimotos
Først fikk jeg diagnosen hashimotos og hypothyreose i februar.
Og nå denne uken fikk min samboer diagnosen hashimotos...
Det var vel det siste jeg skulle unne noen andre i min nærhet må jeg si, å slite med dette dag ut og dag inn.
Men det er visse forskjeller i våre sykdomsbilder som jeg vill drøfte litt med dere. Jeg har jo som dere vet anti-tpo på 1300, d-vit. mangel, lav B12 etc.
Men min samboer har veldig høy TSH (over 5 tror jeg) , anti-tpo kun 27 , og de andre stoffskifteprøvene innenfor normalen.
Heldigvis har vi nå en privatlege som kan endel om dette å har satt samboern på levaxin uansett og bestillt CT scan av hypofysen.
Kan man ha forhøyet kun TSH og forhindre at det utvikler seg anti-stoffet eller hypothyreose? Kan han bli frisk fra dette?Fikk diagnosen Hashimoto's for en tid tilbake. Har blitt veldig mye bedre med LCHF-kost, anbefales!!
Lignende tråder
-
Fikk diagnosen Hashimotos for en tid tilbake
Av Carro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 76Siste melding: 10-02-10, 14:24 -
Min trenings-motivasjon da jeg fikk diagnosen i 1997
Av Thomas W H i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 0Siste melding: 16-08-09, 12:02 -
Forvirret over Hashimotos info
Av Xaka i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 14Siste melding: 10-04-09, 13:52 -
Diagnosen
Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 26-08-07, 21:30

Svar med sitat
Bokmerker