Viser søkeresultater 1 til 10 av 82
Hybrid View
-
20-07-06, 22:33 #1
Fant henvisningen i dag ja. Kan ikke si jeg ble noe mildere stemt over for vikarlegen. Jeg er glad for at han ikke skal være der så lenge. Forstår godt at jeg ikke fikk komme til noen endokrinolog etter den elendige henvisningen han har skrevet. Sammenlignet med den som ble skrevet da jeg var i Harstad var den mangelfull, noe den som jeg hadde med til Harstad også var i følge endokrinologen der. Begynner han å diskutere hva endokrinologen har sagt så skal jeg si hva jeg mener. Han har fått beskjed om at jeg må slutte med Armour, og det er lenge siden brevet var sendt så jeg så han har i alle fall ikke ringt meg. Har en lege time er det noen som vet om man må betale eller kan jeg rett og slett bare avbestille hele timen. Gidder ikke gå til ham mer.
Lignende tråder
-
Fikk diagnosen Graves for 2 dager siden
Av Yvai i forumet Graves sykdomSvar: 6Siste melding: 10-05-10, 13:47 -
starta med Armour,opp 2 kg på 4 dager......
Av atv i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 7Siste melding: 14-10-08, 07:09 -
Negative kalorier - hva i alle dager er nå dette?
Av Stina i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 0Siste melding: 20-05-07, 01:34 -
Hva frembringer dårlige dager/ perioder?
Av cathrin i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 23Siste melding: 28-03-07, 13:51 -
DÅRLIGE DAGER
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 17Siste melding: 19-04-06, 21:09

Svar med sitat
Bokmerker