Viser søkeresultater 1 til 10 av 57
Tråd: Forværring på Levaxin?
Threaded View
-
07-01-07, 23:48 #38
Jeg fikk diagnose Hashimotos/lavt stoffskifte i mars. I løpet av de siste tre årene har jeg følt meg dårlig uten å helt vite hva det kom av. Jeg har vært student i tre år også, og gjorde det ganske dårlig på eksamen i lang tid. Jeg husket ingenting av det jeg leste, klarte ikke konsentrere meg, var rett og slett litt "borte". Jeg strøk på seks eksamener.
Men nå har jeg gått på Levaxin siden mars og føler meg mye bedre. Eksamen går veldig mye bedre nå og jeg føler meg nesten helt frisk
Men det tok meg litt tid å akseptere at jeg var syk. Faktisk, jeg innså det i dag! Jeg stod i dusjen og tenkte på en måte "kjertelen min sitter i halsen og den må jeg ta vare på fordi jeg er syk". Ja, det høres sikkert litt dumt ut men
Men det var på en måte en følelse av aksept som kom da.
Jeg synes ikke du bør miste motet når det gjelder studier. Du må i hvertfall ikke presse deg selv når du føler deg dårlig. Du skriver at du fikk diagnose i november. Det er jo ikke så lenge siden. Det tok meg ca 5 måneder å føle meg normal igjen. Håper det ikke tar så lang tid for deg! Kanskje du kan ta litt færre studiepoeng dette semesteret? Bare husk å ta vare på deg selv og hør på kroppen når den snakker til deg
Klem!

Svar med sitat
Bokmerker