Viser søkeresultater 1 til 10 av 41
Threaded View
-
13-09-09, 13:31 #37
Sv: Til dere som har gått over til Armour
Hei alle sammen,
Er noen uker siden jeg har vært aktiv her inne nå. Jeg kjørte meg dessverre helt i grøfat da jeg skiftet fra Levaxin til Armour. Tok blodprøve hos legen og fikk brev om at jeg var lav igjen og at jeg skulle komme inn om 6-8 uker for nye prøve for å se om dette var en dip eller om dosen skal økes.
Legen vet jo ikke at jeg har ekspreminitert på egen hånd og det skulle jeg selvsagt ikke ha gjort. Formen ble helt bånn!!! Nåer jeg tilbake på min gamle dose med levaxin og formen har blitt bedre, men leddvondet har også kommet tilbake. Helt tydelig at Levaxinen ikke er god for leddene.
Nå skal jeg bestille time til legen og da må jeg nok bekjenne mine "synder"... Men kommer til å be om hjelp av henne til å skifte til Armour/Westroid. Kanskje en kombi behandlig Levaxin/ Westroid er tingen for meg?
Har lest at noen av dere er på en slik komibehandling. Går det bra med dere?
Jeg skal iallefall ikke prøve ut på egenhånd mer, for det ble ikke bra...

Får håpe legen vil være med på å la meg prøve under hennes tilsyn... Eller om hun kan henvise meg et eller annet sted.Pga feil ble jeg medisinert først høsten 2006, blodprøve jan 2001 viste hypo, men ble ikke fulgt opp. Nå: 150 Levaxin 20 Liothyronin
Jeg har slitt med lavt stoffskiftet ihvertfall siden år 2000...
Lignende tråder
-
Hvor lenge må dere vente fra resepten med armour leveres?
Av cathrin i forumet Resept på Armour Thyroid og Erfa ThyroidSvar: 13Siste melding: 10-10-07, 19:05 -
Det har gått opp et lys for meg!
Av LilleTrille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 04-09-07, 20:54 -
armour... hvordan bestiller dere?
Av Lissa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 29-10-06, 15:10 -
SPARING AV ARMOUR HVORDAN VILLE DERE GJORT DET?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 13Siste melding: 10-10-06, 13:34 -
Hvordan vet dere riktig dosering Levaxin/Armour??!!!
Av Ada i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 04-06-06, 17:35

Svar med sitat
Bokmerker