Viser søkeresultater 1 til 10 av 41
Threaded View
-
07-09-09, 18:05 #35
Sv: Til dere som har gått over til Armour
Jeg tenker jo at jo før du starter, jo bedre.
Spesiellt når du har binyrebroblemer.
Likevel bør du vel anta at det kan bli overgangsproblemer. Det tar tid å stabilisere kroppen på en haelt annen hormontilgang.
Jeg må si at jeg opplevde overgangen bare positivt fra dag en, men så var jeg også meget dårlig. Derfor er det ikke sikkert du kan nyttiggjøre deg mine erfaringer.
Antistoffene dine vil, i allfall i teorien, forsvinne når kjertelen er helt borte.
Jeg er usikker på om de har noen reell betydning for doseringen, men har lest berettninger fra flere som mener de kjenner endringene i antistoff.
Selen er kjent får å dempe antistoffer.
Usikkerhet er du ikke alene om å føle, og det er jo ikke så merkelig.......• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Hvor lenge må dere vente fra resepten med armour leveres?
Av cathrin i forumet Resept på Armour Thyroid og Erfa ThyroidSvar: 13Siste melding: 10-10-07, 19:05 -
Det har gått opp et lys for meg!
Av LilleTrille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 04-09-07, 20:54 -
armour... hvordan bestiller dere?
Av Lissa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 29-10-06, 15:10 -
SPARING AV ARMOUR HVORDAN VILLE DERE GJORT DET?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 13Siste melding: 10-10-06, 13:34 -
Hvordan vet dere riktig dosering Levaxin/Armour??!!!
Av Ada i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 04-06-06, 17:35

Svar med sitat
Bokmerker