Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Hybrid View
-
21-08-09, 18:20 #1
Sv: Mystisk. Meget bedre på Euthyrox
Hej Anisa!
Ja jeg tror du har ret mht. at læger nok er mere lydhøre, hvis man har haft kræft eller anden alvorlig sygdom. Jeg tror også læger generelt er mere tilbøjelig til at se anderledes på det hvis sygdommen kommer snigende. Det er jo heldigt for mig, kan man sige, men rigtig træls for dem der går og døjer og har læger, som ikke vil lytte. I den forbindelse vil jeg godt rose dig. Det er godt at der findes en som dig, som gider bruge til på at formidle viden om stofskifte som man ellers ikke lige hører fra sin læge. Jeg har også fundet ud af, at det ikke nødvendigvist er sikkert at lægen ved mere om stofskiftesygdomme end en selv og jeg har lært om vigtigheden af at man ikke bare stiller sig tilfreds med at få at vide at tallene ligger i normalområdet, så du burde have det godt og dine gener har ingenting med stofskiftet at gøre...
Jeg er også rigtig glad for at få den info om Armour vedr. overgangsalder. Så ved jeg at hvis jeg får det dårligt i forbindelse med at jeg kommer i overgangsalderen, så er der håb.
MVH Lene
-
21-08-09, 23:37 #2
Sv: Mystisk. Meget bedre på Euthyrox
Selv tak Lene

Uden rigtig gode spørgsmål havde gode svar ikke en chance.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
ny medisin merck euthyrox
Av nora i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 14-04-09, 18:28 -
Blitt mye bedre med Liotyronin!
Av anitab i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 4Siste melding: 11-06-07, 22:42 -
Dosis - hvor meget må man øge?
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 12-03-07, 13:07 -
Bedre sent enn aldri
Av Lisbeth i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 25-02-07, 18:56 -
Bedre Helse
Av Marianne i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 2Siste melding: 19-09-06, 18:14

Svar med sitat
Bokmerker