Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
19-08-09, 22:29 #5
Sv: Bogen om Lavt blodsukker (Hypoglykæmi)
Hvis du sad på labbet i 6 timer og fik taget blodprøver hvert 15. minut (det strænge test-regime) - kan testen bruges til af- eller bekræftelse af hypoglykæmi. Ellers ikke. Man kan sagtens have hypoglykæmi uden at have diabetes, da det er to forskellige tilstande. Da du er diagnosticeret med binyretræthed kan man ikke udelukke at du også har hypoglykæmi idet hypoglykæmi er en af de almindelige følger ved binyretræthed. Under alle omstændigheder er kosten ved hypoglykæmi supersund for alle, også de raske.
Du skal ikke kvitte helt kulhydrater. Du vil ikke psykisk kunne klare at gå i ketose. Kvit kun de hurtigt-omsættelige. Det er de hurtigt-omsættelige kulhydrater der er skurken ved hypoglykæmi. Ikke de langsomme. Langsomme kulhydrater findes f.eks. i (uskrællede) kartofler og grøntsager. Ellers kan du vælge fødevarerne såledet at du vælger FRA alle fødevarer med højt glykæmisk index. Du kan finde en svensk GI-tabel her.
Godnat Thomas
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Bogen om insulinresistens
Av Anisa i forumet BiblioteketSvar: 2Siste melding: 18-08-09, 21:11 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Blodsukker
Av Hsn i forumet Helbred og kostholdSvar: 8Siste melding: 12-05-07, 20:27 -
Lavt blodsukker og annet spørsmål fra Lilja :)
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 14Siste melding: 25-03-07, 21:19 -
Blodsukker
Av brits i forumet Høyt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 09-06-06, 15:12

Svar med sitat
Bokmerker