Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
30-07-09, 06:11 #5
Sv: Noen spørsmål
Hei!
Jeg har også fått påvist ant-TPO i blodet mitt. Jeg har lest boken Stop the Thyroid Madness. Der anbefaler de at man får armour/Naturethyroid når man har fått påvisst disse antistoffene. Det å vente til kjertlen har brent ut er mener de er å føle seg sliten og ille i mellomtiden.
Fastlegen min mente at jeg måtte bare glemme det med anti-TPO - det var ikke noe problem... Men at jeg måtte få statiner mot skyhøy kolesterol. Jeg bestemt at jeg måtte til en privat lege (går til Lars Mathiasen på Balder i Oslo). Han er villig til å gi meg armour for min forhøyet anti-TPO til tross for at jeg har TSH og Fritt t3 og fritt t4 som ligger innenfor normalen.
Etter å ha lest mye her på forum og et par bra utenlandske bøker om stoffskifte så er jeg overbevist at de aller fleste fastleger i Norge vet ikke nok om saken. De tar ikke lav stoffskifte alvorlig nok og er lite villig til å gi medisiner. Når de først gjør det så gir de stort sett syntetiske som ikke er god nok.
Håper at du får hjelp! Det blir kjekt å høre hvordan det går med deg!
mvh Lulu
Lignende tråder
-
Noen spørsmål.
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 60Siste melding: 28-03-09, 14:03 -
Trenger svar på noen spørsmål
Av MizzyCat i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 13-01-08, 00:44 -
Nytt for meg dette her... så har noen spørsmål
Av bynnu i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 04-07-07, 17:38

Svar med sitat
Bokmerker