Viser søkeresultater 1 til 10 av 38
Threaded View
-
29-07-09, 00:20 #12
Sv: Kan noen hjelpe å fortolke disse verdiene?
[QUOTE=Anisa;72016]
Det ER stofskiftet! Ingen render med et TSH-tal på 4,98 uden at det er stofskifte.
Du har nu skiftet til en privatlæge? Betyder det at han/hun er som alle andre, eller er der grund til at håbe, at den nye læge er klogere end de forrige?
Se hvad Mark Hyman skriver om de nødvendige prøver man bør foretage når der foreligger så stærke tegn (som dine) på et for lavt stofskifte:
Hei og takk for svaret,
Jeg tok en ny prøve idag som er mer omfattende. Jeg håper på at svarene vil gi resultater.
En privat lege er ikke nødvendigvis en bedre lege, men jeg håper at den nye legen er mer ansvarlig og at han/hun ønsker å hjelpe til å finne ut hva som er årsaken til min trøtthet og de mange andre symptomene.
Jeg er bare 25 og ønsker å leve som før, i kunne ha et bra form og kunne orke alle de turene og alle de aktivitetene jeg drev med før.
Om jeg ikke har lavt stoffskifte så kan jeg ikke finne flere forklaringer på hva som kan være feil.
Jeg har tidligere hatt vitaminmangel, særlig B-vitamin og D-vitamin. Jeg har jernmangel, og har hatt det over 2 år nå. Jeg tok en liten kur på 1 mnd med jerntilskudd, men fikk bare kortvarig virkning. Dette løste ikke de andre problemene/ symptomene jeg sliter med.
Takk for at dere tar dere tid å svare på innleggene mine.
Setter stor pris på det.
MVH
CAMI
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte. Hjelp - håret ramler av
Av lady90 i forumet Lavt stoffskifte, hår og neglerSvar: 2Siste melding: 20-01-09, 06:57 -
Verdiene blir ikke stabile.......
Av Solstråle i forumet Normalverdiene?Svar: 28Siste melding: 02-08-08, 18:20 -
Jeg har fått testet min datter for evt. lavt stoffskifte.
Av Aurora Sophie i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 13Siste melding: 29-04-08, 22:37 -
Hjelp, antidepressiva/stoffskifte litteratur..
Av Anne Ma i forumet DepresjonSvar: 15Siste melding: 12-11-06, 01:30 -
nå har jeg fått verdiene
Av serafina i forumet Normalverdiene?Svar: 6Siste melding: 09-05-05, 11:02

Svar med sitat
Bokmerker