Viser søkeresultater 1 til 10 av 38
Threaded View
-
28-07-09, 23:37 #9
Sv: Kan noen hjelpe å fortolke disse verdiene?
Hei...nå kommer jeg med et spørsmål som du kanskje syns er rart, men kan jeg få spørre hvordan øyebrynene dine er..har de foramdra seg??
Ellers har du en TSH(det hormonet som hypofysen sender til kjertelen for å regulere produksjonen derfra) som er noe forhøyet. Isolert sett sier den i prøven din at kjertelen skal produsere mere stoffskiftehormon. Nå har du tilsynelatende en høy "nok" fT4, men du bør ta nye prøver,inkludert fT3 OG antistoff..anti-TPO og TRAS. Disse viser om kroppen din danner antistoff mot kjertelen, stoff som angriper og på sikt vil ødelegge den(anti.TPO).
Men--problem med jernlager følger lavt stoffskifte,da. Og typisk her er at en vil få opp verdien så lenge man tar nok tilskudd, men de raser fort ned igjen ved opphold (som ett eksempel).Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte. Hjelp - håret ramler av
Av lady90 i forumet Lavt stoffskifte, hår og neglerSvar: 2Siste melding: 20-01-09, 06:57 -
Verdiene blir ikke stabile.......
Av Solstråle i forumet Normalverdiene?Svar: 28Siste melding: 02-08-08, 18:20 -
Jeg har fått testet min datter for evt. lavt stoffskifte.
Av Aurora Sophie i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 13Siste melding: 29-04-08, 22:37 -
Hjelp, antidepressiva/stoffskifte litteratur..
Av Anne Ma i forumet DepresjonSvar: 15Siste melding: 12-11-06, 01:30 -
nå har jeg fått verdiene
Av serafina i forumet Normalverdiene?Svar: 6Siste melding: 09-05-05, 11:02

Svar med sitat
Bokmerker