Det som irriterer meg, er at det er de som er UHYGENISKE som gjør at influensa (uansett type) sprer seg.. Senest i går gikk ei dame forbi meg på fastlegekontoret og nærmest hostet rett i ansiktet mitt, heldigvis var jeg beredt og viket unna i god tid før spruten kom. Hva feiler det folk? Folk som ikke vasker seg på hendene når de har vært på toalettet? Folk som går i byen en hel dag og shoppet, tar på penger (det holder å ta på penger EN gang, selv i ditt eget hjem fra lommeboken!) og så håndhilser de på folk, spiser, osv. Hvorfor har ikke ALLE desinfiserende-gel på innerlommen slik jeg, og flere andre har? Jeg VET at de aller fleste er uforsiktige. Jeg bare ser på vennene mine. 1 av 100 jeg kjenner bruker desinfiserende-gel. Jeg har en i bilen, en på meg. Man vet aldri. Jeg vasker ALLTID hendene når jeg kommer inn døren, uten å ta på noe som helst først. Skal jeg hoste, hoster jeg inn i armhulen min, albue-området, ALDRI rett i hånden, og i hvertfall aldri rett ut i friluft! Dette er for å beskytte andre fra basselusker JEG evt. måtte ha. Folk har nok litt for mye av innstillingen "det skjer ikke meg" pluss at de rett og slett mangler mye under topplokket. Oppdragelse? Hva er det for noe? Hæ? - Den forfaller for hver generasjon uansett. JEG er et unntak. Eller, for å si det mildt, pga. min alder (30) er jeg en av de siste til å FÅ en god oppdragelse. Jeg har vasket hendene sine jeg var bitteliten. Og jeg kommer aldri til å slutte med det. Jeg kunne ikke TENKE meg noe annet enn å vaske hendene etter å ha tatt i fremmedobjekter/ting på toalett, osv.

Folk er DUMME. Og det vil bli andres død.