Viser søkeresultater 1 til 10 av 38
Threaded View
-
22-07-09, 15:26 #12
Sv: Verdiene med mistanke på lavt stoffskifte? HJELP!!!!
Hei,
Jeg kom nettopp hjem fra fastlegen og som alltid er jeg litt skuffet.
Det virker som legen min har bestemt seg at jeg ikke har lavt stoffskifte.
Da jeg lurte på om jeg måtte ta nye blodprøver reagerte han veldig.
Jeg spurte om han har tatt med Anti-TPO, Anti-TG og TRAS?
Som vannlig prøver han å finne andre årsaker til jeg er slapp, trett og har gått nærmere 20 kg i vekt. Denne gangen kom Kyssesyken i bildet. Han sa at det kunne være det. Helt ærlig, har jeg ingen tegn på Kyssesyken og ingen symptomer heller.
Hvorfor er det så vanskelig å diagnootisere Hypotyreosen? Opplever andre også at det er vanskelig å snakke med legen om det?
Hva kan man argumentere med når legen sier at verdiene ligger innenfor referanseområdet?
Er medisinene veldig farlige, siden de ikke vil gi et forsøk, eller kanskje det er veldig strenge regler på dem? Vet noen om det?
Jeg har aldri tenkt på symptomene mine, siden de kom gradvis og jeg ble vant til å leve med de, men man kan jo ikke være slitten hele tiden, og uten forklaring.
Jeg føler meg nedstemt, men ingen tegn på depresjon. Jeg er veldig fornøyd med mitt liv.
Har hatt litt problemer med å sove, og føler at jeg trenger mer søvn, og føler meg slitten i noen timer på morningen. Jeg prøvde å finne en forklaring og eneste jeg kom på var kaffen, eller koffeinen.
Når det kommer til fordøyelsen så har jeg treg mage, plages av forstopelse også. '
Jeg fryser mye, selv om det er varmt i rommet eller ute.
Som sagt, har jeg 95% av symptomene på lavt stoffskifte, men legen vil ikke behandle meg :-(
Det blir spennede å se hva de siste resultatene visser, ....
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte. Hjelp - håret ramler av
Av lady90 i forumet Lavt stoffskifte, hår og neglerSvar: 2Siste melding: 20-01-09, 06:57 -
Verdiene blir ikke stabile.......
Av Solstråle i forumet Normalverdiene?Svar: 28Siste melding: 02-08-08, 18:20 -
Jeg har fått testet min datter for evt. lavt stoffskifte.
Av Aurora Sophie i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 13Siste melding: 29-04-08, 22:37 -
Hjelp, antidepressiva/stoffskifte litteratur..
Av Anne Ma i forumet DepresjonSvar: 15Siste melding: 12-11-06, 01:30 -
nå har jeg fått verdiene
Av serafina i forumet Normalverdiene?Svar: 6Siste melding: 09-05-05, 11:02

Svar med sitat
Bokmerker