Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Tråd: Anti-TPO
Threaded View
-
09-07-09, 13:26 #9
Sv: Anti-TPO
Lav dose med naltrexon (LDN) blir vel prøvd ut i USA nå(uoffisielt?) på hypotyreosepasienter. Dette gjør at bl.a.antistoffa går ned, og TSH-en går da noe opp.....slik at de som evnt har hatt en subrimert TSH, UTEN å være overdosert(men mange leger bruker jo kun TSH fortsatt), får bevist at de i verste fall har vært underdosert...
Når det gjelder antistoff og kortison, har jeg opplevd noe annet. Min anti-TPO lå på 500-600. Etter et par år på Selen og omega-3 tilskudd var den nede i 400. SÅ begynte jeg første runden med kortison(for ca.1,5 år siden), og etter det har min anti.TPO hele tiden vært >1000. Så hva som skjer her, vet ikke jeg, men at det er noe med imunitetet må det jo være.. kortisonet har rota det til!!!
Det er skrevet en del om at antistoff i seg selv kan gi symptomer/ubehag. Men jeg har bare lest om det i generelle vendinger, så hvilke konkrete symptom evnt. vet jeg ikke.......Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Høy anti TPO
Av 1+1 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 3Siste melding: 15-04-09, 22:34 -
Anti-TPO
Av Vimseliten i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 12Siste melding: 02-11-08, 12:49 -
hva er anti-tpo??
Av isa1 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 10-05-08, 07:24 -
Hva er anti-tpo??
Av Lillejenta i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 12Siste melding: 16-02-08, 15:02 -
Anti TPO
Av Bente i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 11Siste melding: 15-06-05, 18:45

Svar med sitat
Bokmerker