Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Hybrid View
-
09-07-09, 12:24 #1
Sv: Carros matlogg
Det lyder faktisk bedre end jeg turde at håbe, Carro

Det er altid svært for et godt menneske, at skulle sætte sig selv først, når det gælder den slags, man er den eneste, der kender til bunds - her ens egen kost osv. Uden selvværd og selvrespekt er det svært ikke at bukke under for omgivelsernes lige så forkerte, som de er velmente - respons. Glad for, at du har fundet ud af det så hurtigt.
Måske var der noget ved at kigge på en forening, der skiller sig meget fra alle andre i samme "branche": Foreningen kostreform ved overvekt og sukkersykdommer (KOS)? Masser af godt læsestof, også af Dag Viljen Poleszynski og andre progressive....
Det ser ud til, at denne forening går ind for "alternative" til de vedtagne kostregler i forbindelse med overvægt af en hvilken som helst årsag. Der afholdes også "lavkarbo-madlavnings-kurser" for medlemmer, så måske er kontingentet på 300 nok/år - penge, som er godt givet ud? Bare en (misundelig) tanke.
Sådan en forening findes ikke i Danmark.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Lavkarbo links
Av Anisa i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 4Siste melding: 14-04-11, 08:32 -
Familie, venner, arbeidskolleger til stoffskiftesyke
Av Mod i forumet Forbeholdt familie, venner, arbeidskolleger til stoffskiftesykeSvar: 6Siste melding: 06-03-11, 11:38 -
karrierebygging/familie-samtidig..?
Av isa1 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 3Siste melding: 03-02-09, 18:08 -
Venner er som... (Litt humor)
Av Ruth i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 3Siste melding: 26-06-05, 17:20

Svar med sitat
Bokmerker