Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Tråd: Anti-TPO
Threaded View
-
08-07-09, 23:12 #4
Sv: Anti-TPO
Takk for svar n'Finn!
Jeg tar ikke noe for skjoldbrukskjertelen nå. Jeg har nettopp startet på nye hormontabletter (bioidentiske) for å prøve det ut ettersom jeg mulig kan ha hatt en negativ effekt av noen andre jeg har forsøkt som er kunstig fremstilt (hadde hodepine hver dag i flere mnd).
Legen min ønsket ikke at jeg skulle ta begge ting samtidig (stoffskiftemedisin og hormonbehandling) fordi jeg først skulle forsøke de nye medisinene og se hvordan de ville virke.
Om jeg ikke også merker bedring på halsen/helsen ellers, skal jeg få prøve ut Armour fordi jeg ikke har hatt noen god effekt av Levaxin tidligere. I dag har jeg gått 1 år uten Levaxin.
Fikk også høre i dag at:
TSH ligger på 4.0
Fritt T3 på 4,7
Fritt T4 på 11,7
Hittil har alle mine prøver om antistoffer vært negative, men jeg er litt bekymret for dette må jeg innrømme. Halsen er ikke god. Sliten i stemmen uavhengig om jeg prater eller ei og det går opp i nakken og videre til hodet. Slitsomt m.a.o
Sist endret av Flower; 08-07-09 kl 23:52
Jeg er underveis... til en bedre helse forhåpentligvis
(-som føles å ta en eeeevighet)
Lignende tråder
-
Høy anti TPO
Av 1+1 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 3Siste melding: 15-04-09, 22:34 -
Anti-TPO
Av Vimseliten i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 12Siste melding: 02-11-08, 12:49 -
hva er anti-tpo??
Av isa1 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 10-05-08, 07:24 -
Hva er anti-tpo??
Av Lillejenta i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 12Siste melding: 16-02-08, 15:02 -
Anti TPO
Av Bente i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 11Siste melding: 15-06-05, 18:45

Svar med sitat
Bokmerker