Viser søkeresultater 1 til 10 av 32
Threaded View
-
22-06-09, 22:27 #2
Sv: Hvor raskt skal man øke dosen ved førstegangs bruk
Proff er jeg veldig langt fra å være, men kan svare ut fra det lille jeg vet.
Levaxin har 4 jodatomer, derfor T4... For at denne medisinen skal virke, må den miste et jodatom,slik at det AKTIVE hormonet T3 dannes. Dette tar ca.3 uker. Så at du skulle merke noe etter 2 uker er kjemisk "umulig".Det anbefales iallfall 6 uker før du øker, og jeg personlig ville ventet, særlig fordi du har en forholdsvis stor startdose. Andre kan mene noe annet, men min erfaring er at det lønner seg å bruke tid her!! Lykke til, og framfor alt velkommen hit!Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
6 uker uten levaxin
Av mohaienne i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 8Siste melding: 03-06-08, 15:12 -
Levaxin uten Laktose
Av Hsn i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 06-08-07, 16:09 -
UTEN DUSJ
Av cathrin i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 0Siste melding: 23-03-07, 22:37 -
Speltbrød uten gjær
Av Hilma i forumet Helbred og kostholdSvar: 0Siste melding: 19-03-07, 20:54 -
brun uten sol
Av Feiga i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 27-05-05, 19:01

Svar med sitat

Bokmerker