Her kommer jeg Og jeg kommer for å fortelle deg at det du har opplevd har jeg opplevd mange ganger ved doseedring underveis med denne sykdommen.

Forsøk å ikke være redd, dette er fryktelig ubehagelig (det kan jeg skrive under på), men ikke farlig. Du har erfart selv at dosereduksjon hjalp og at dine blodprøver underbygget det faktum at du har fått i deg litt for mye Levaxin. Så årsaken til opplevelsene dine er avdekket.

Du har altså opplevd din første overdosering og det er en forferdelig følelse hvis symptomene treffer med full tyngde. Det finnes ikke en ting du nevner i ditt innlegg som jeg ikke har opplevd ved overdosering. Ubehagelig og skremmende, men dette kommer til å roe seg helt når kroppen igjen tilpasser seg ny dose. Det tar dessverre noen ganger litt tid.

Det ser ut til at små doseendringer er tingen for deg. Noen trives med å ligge høyt, andre får faktisk symptomer på hyper ved det og det gir plager (jeg er en av dem). Så ha med i bakhodet at selv om dine blodprøveresultater flater litt ut så er det som Anisa også nevner, formen du skal vurdere før du gjør en endring, IKKE blodprøvene (hvis de ikke avviker veldig da, for da kan du regne med at symptomer kommer litt senere. Og da kan det være bedre å gjøre endring raskt for å unngå unødvendige plager).

God bedring og forsøk å ikke engste deg. Jeg vet det er lettere sagt enn gjort....