Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
11-06-09, 19:24 #2
Sv: "normal" T3 - bytte til Armour??
Leger som prioriterer blodprøveresultater over kliniske funn bør man etter min mening være skeptiske til.
Blodprøver er nå en gang stikkprøver fra transportsystemet.
Det er ikke der stoffskiftet foregår - blodet bare frakter hormoner til cellene.
Og blodprøver analyseres av instrumenter - ikke av deg.
Og de vet jo ikke om du er av dem som ligger høyt eller lavt i normalområdet. Noen gjør jo det !
En kan derfor ikke si at dine tall er fine hvis du ikke har de fint !
Det hjelper da ikke om blodet ditt frakter en masse hormoner cellene dine ikke kan bruke. Og labinstrumentene ser ikke forskjell på snørr og barter - for å si det slik.
Jeg synes jo også det ser ut som at Levaxindosen din er for liten. Før du forsøker T3 bør du se om ikke en større T4-dose kan skaffe deg det du trenger.
Da kan du ikke være underdosert.
Jeg vil ikke oppfordre deg til noe, men Liothyronin kan handles andre steder enn med resept på apotek.......
Hvordan Liothyronin virker på den enkelte er svært forskjellig og umulig å forutsi. Den kan virke fint på deg.
Det gjør den ikke på meg.
Jeg prøvde flere ganger og store doser også, før jeg gikk over til Armour.
Den hjalp meg. Men den er også umulig å forutsi.
Senere fant jeg ut at D-vitamin i store doser også hjalp - har du forsøkt det ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Min nye kokebok-"bibel" - "Nourishing Traditions"
Av anitab i forumet Helbred og kostholdSvar: 1Siste melding: 25-09-11, 15:06 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Andre bøkerSvar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11 -
"Normale" prøver etter et par måneder på Armour?
Av Stina i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 02-10-07, 15:09 -
Jeg blir ikke bedre, tror jeg må forsøke "Armour"
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 16Siste melding: 30-05-07, 13:16

Svar med sitat
Bokmerker