Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
04-06-09, 06:39 #9
Sv: Lavt stoffskifte og problem med amming?
[/QUOTE]Men det er slettes ikke rart om man sliter med amming når man har lavt stoffskifte vil jeg tro. De fleste prosesser i kroppen blir jo tregere.[/QUOTE]
Kanskje det er derfor jeg fikk ikke problemmer med melk lekasje som andre kvinner? Det kunne også forklare hvorfor mine barn måtte suge dagen og natten lang? Det var kanskje nødvendig for å få nok... De ble virkelig god og feit da...
Det hørtes ut som du har kommet langt med kostholdsendringer! Bra! Heldig at du ikke liker sjokolade. Det savner jeg fortsatt! Men jeg tror at for å føle deg best og for å lykkes best med ammingen burde du kutte ut mel/melk helt. Når vi kuttet ut alt av melk produkter unntatt smør for sønnen min så når vi endelig sluttet med smør også gikk han amok for å prøve å finne det! Det påvirker hjernen på en negativ måte hvis du har problemer med det.
Håper at du kommer et steg videre med resultatene fra dine blodprøver!
Lykke til!!!
Vennlig hilsen,
Lulu
Lignende tråder
-
problem med øynene
Av pling i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 11Siste melding: 14-03-09, 10:27 -
Problem ved langtidsbruk av levaksin?
Av superk i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 19-01-08, 18:50 -
Amming og stoffskifte...
Av Tusull i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 09-07-07, 22:17 -
Amming og Levaxin gir søvnløse og stressa babyer?
Av RIGG i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 11-09-06, 19:30

Svar med sitat
Bokmerker