Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Hybrid View
-
03-06-09, 20:48 #1
Sv: Lavt stoffskifte og problem med amming?
Hej Lulu

Hvis du sørger for at benytte lecithin i madlavningen - f.eks. drysse lidt på maden på tallerkenen, eller blande i maden når den er færdigkogt - findes også som granulat - vil den holde blodets kolesterol flydende og på denne måde vil kunne udnyttes bedre til f.eks. syntese af D-vitaminet og andre fedtopløselige vitaminer samt fremme dannelsen af prohormoner (af kolesterol). Lecithin modvirker desuden netop af samme årsag - dannelsen af faste belægninger i blodårene. Guld værd for stofskiftesyge, der ellers forsøges behandlet mod kolesterol med statiner. DET ville jeg end ikke udsætte en fjende for.
Lecithin findes også som kapsler og til at drikke. Jeg har altid (30 år?) selv brugt denne, både til mig selv og min dreng. Den findes også uden vitaminer, men ikke sikkert at den findes i Norge.
Rigtig god bedring med dig og børnene
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
problem med øynene
Av pling i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 11Siste melding: 14-03-09, 10:27 -
Problem ved langtidsbruk av levaksin?
Av superk i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 19-01-08, 18:50 -
Amming og stoffskifte...
Av Tusull i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 09-07-07, 22:17 -
Amming og Levaxin gir søvnløse og stressa babyer?
Av RIGG i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 11-09-06, 19:30

Svar med sitat
Bokmerker