Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
27-05-09, 17:35 #9
Sv: Levaxin, Armour, binyretrøtthet
Ja, jeg startet med Amour i mars i år. Det går opp og ned. men bedre enn før. Før var jeg pudding hver kveld fra rundt klokka sytten. Da var kreftene slutt. Sånn er det ikke nå! Men jeg er ingen Superkvinne ennå.... Vi får se om det er potensial til bedring. Noen snakker om et år før du får effekt. Vi får se. At jeg trengte T3 var i allefall helt klart. Det sa endoen også, at veldig mange som har operert bort deler av kjertelen har problemer med å få høy nok produksjon av T3. Men fastlegen min var aldri inne på den tankebanen. desverre. og jeg satte meg ikke inn i noe før rundt juletider. Fikk heller aldri informasjon utover "prøvene er fine, øk dosen osv!" Så "pudding" har jeg vært noen år, ja!
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Levaxin vs Armour
Av Persa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 5Siste melding: 22-05-09, 21:12 -
Forskjell på Levaxin og Armour??
Av Frustrert i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 12-05-08, 21:29 -
Levaxin eller Armour
Av Bille i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 04-09-07, 13:34 -
Kombinasjonsbehandling armour og levaxin.
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 28-06-07, 10:20 -
Fra levaxin til armour?
Av resi i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 17Siste melding: 02-12-06, 01:20

Svar med sitat
Bokmerker