Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
16-05-09, 12:38 #3
Sv: almindeligt lægebesøg eller?
Hej Anisa og mange tak for velkomsten og dine kloge ord!

Det er virkelig en hel jungle af viden, jeg er ved at lære at navigere i for at blive klogere på min egen stofskiftesygdom. Så dejligt med et sted hvor jeg kan opdrive noget viden fra dem, der er ofte ved mere end lægerne, nemlig patienterne.
Jeg håber også på at lægen har ret i at det høje stofskifte går over af sig selv, men jeg blev irriteret over at hun intet gjorde for at forklare mig hvorfor hun mente det, samt at hun ikke spurgte ind til noget overhovedet.
Det er helt sikkert, at bliver jeg ved med at være generet af symptomer, så råber jeg op igen. Enten må en ny læge se på sagen ellers kræver jeg at få tid hos en endokrinolog. Spørgsmålet er jo så hvor længe jeg skal vente. Lige nu starter jeg med at vente og se hvad de nye blodprøver siger i næste uge - og jeg husker at sige at jeg skal have en udskrift, tak for rådet.
Jeg bor i nærheden af Århus, og håber at jeg kan finde en ordentlig endokrinolog, hvis det kommer til det. Hvad er det da for noget at så mange af dem er så fascinerede af diabetes - vi er da meget mere interessante.
Lignende tråder
-
Armour eller levaxin, eller begge deler?
Av trude.lutt i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 12-11-07, 19:37 -
Øke nå eller vente?
Av marge i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 14-03-07, 12:14 -
TSH eller fT4
Av Maia i forumet TSHSvar: 2Siste melding: 26-01-07, 15:19 -
o,5-1,5 eller 0,2... hva er rett TSH?
Av Lissa i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 03-11-06, 19:53 -
ft4 eller tsh
Av mokki i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 14-05-05, 21:58

Svar med sitat
Bokmerker