Viser søkeresultater 1 til 10 av 88
Tråd: Thyroid USP til danskere
Threaded View
-
08-05-09, 13:16 #11
Sv: Armour til danskere
Jeg kan godt se hvad du mener... Tak for info Hansen
Før stod der anført (ved de enkelte lægemidler), at de sendtes ikke til EU og UK. Nu står der bare UK.
Desuden ser jeg, at Westhroid/Nature Throid 2 grain/100 stk. koster 20$ mindre end Armour for tilsvarende styrke/antal. Da det er præcis det samme Thyroid USP begge mærker består af - må det være brandet Armour, man betaler de 20$ mere for.... Jeg har altid brugt Westhroid og producenten er en velrenomeret gammel virksomhed jeg stoler fuldt og fast på, så jeg fortsætter med Westhroid.
Jeg bestiller snart direkte og ser hvad der sker. Det bliver dog kun en boks ad gangen, for nemmere levering udenom de mange ugers lange ventetider på fortolling, hvilket altid sker her, når en forsendelse kommer her til DK som en større pakke.... Da Westhroid/Armour kan opbevares på mellem 19 og 30 år, afhængig af opbevaringstemperaturen (jo lavere jo længere holdbarhed), vil jeg fortsætte med at fylde "lageret" op således, at hvis der skulle ske alvorlig forsyningssvigt i fremtiden, skal jeg have reserver til mindst to år og kan bruge tiden til at løse problemet uden at mangle medicinen.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Nutri Thyroid -Thyroxine-free Thyroid Concentrate
Av Rogi i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 2Siste melding: 25-11-09, 10:30 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Råd til danskere
Av Anisa i forumet Hos legenSvar: 2Siste melding: 19-10-09, 19:24 -
Danskere (og nordmenn?) får for lidt D-vitamin
Av Anisa i forumet D-vitaminSvar: 0Siste melding: 28-07-09, 18:57

Svar med sitat

Bokmerker