Viser søkeresultater 11 til 14 av 14
-
07-05-09, 20:27 #11
Sv: Har jeg et stoffskifteproblem?
Ehh ok. Morgentempen? Hva skal den ligge på for å være normal da??
Lurer på hvorfor i heite fastlegen ikke spurte om det? Det burde jo være relevant å spørre om... Synes det var pussig at hun ikke ville ta utvidede prøver av meg, når jeg forklarte symptomene. Jeg skrev ut en symptomliste og markerte hva som passet på meg, men den ville hun ikke se på en gang...
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
-
07-05-09, 22:05 #12
Oppunder 37 er bra på morran.
Så må du "laine" opp utstyre på nattbordet så du slipper å stå opp før du måler da
Jeg pleier å si at fastleger reparerer blodprøver - ikke mennesker.
Men nå tok jeg visst alle under en kam .....• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
07-05-09, 22:16 #13
Hej Anita

Du kan læse mere om Temperaturtesten for hypothyreose i denne tråd: https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=7777 og i denne tråd: https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=6989 - n`Finn har postet sidste år.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
07-05-09, 22:25 #14
Hallo, Anisa!

Takk for tips. Det var interessant. Jeg skal ta meg tid til å lese ordentlig gjennom det i morgen. Skal begynne målingen også, så får vi se.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
Stoffskifteproblem etter graviditeter.
Av nuttisen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 43Siste melding: 06-02-09, 11:04 -
kan jeg ha et stoffskifteproblem mon tro? :O
Av kvulpe i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 09-10-07, 22:20 -
Begynnende stoffskifteproblem?
Av Hella i forumet Lavt stoffskifteSvar: 18Siste melding: 05-09-07, 09:40 -
Stoffskifteproblem, anti-TPO
Av sissi i forumet Lavt stoffskifteSvar: 20Siste melding: 24-06-05, 22:17
Svar med sitat

Bokmerker