Jeg merker bare evt. hjertebank hvis jeg har ørepropper/sov i ro. Da hører jeg det oppe i hodet.
Føler meg bedre på Armour enn Lev/Lio. Armouren har ikke løst resten av problemene, men jeg er i hvert fall ikke en zombie lenger.
Lio ga meg svære kviser. Etter at jeg sluttet med Lio og begynte på Armour i tillegg til Levaxinen, er huden min nå så å si perfekt.
Prøv å øk Levaxin. Hvis ikke det hjelper, ta Armour i tillegg. Hvis det er helt umulig å få tak i, så prøv med Lio, men med svært små doser. Kanskje bare en kvart tablett to ganger daglig. husk at T4 synker litt ved bruk av Lio.

Eller bestill Armour på nettet å ta det selv. Jeg ventet for lenge med å begynne på Armour, fordi jeg prøvde alt det andre først. Så syntes jeg liksom det var litt skummelt siden ingen av legene var med på Armour. Men bare man begynner på det er det så mye lettere å finne ut hva som er best.
Og siden jeg nå også har begynt på det, er det lettere å få fastlegen til å skrive ut resept på det. (Det var en annen lege som ga meg resept på det).