Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Threaded View
-
04-05-09, 20:25 #5
Sv: Overdosert - Hva gjør jeg?
n’Finn:
Takk for at du alltid svarer!
Jeg har tatt alle disse prøvene, og alt var normalt, bortsett fra jern, som var litt lavt, men jeg har tatt tilskudd nå.
Når det gjelder dette med bindeprotein (thyreoidea hormonresistens), så har jeg lest om det, men beskrivelsen passer ikke meg, så jeg tror ikke det er dette jeg har.
Hva slags hypotyreose har du uten antistoffer?
En annen ting jeg har tenkt litt på, men som kanskje er helt fjernt, er hjernesvulst. Jeg har lest at hjernesvulster kan påvirke stoffskiftet, og siden jeg ikke har antistoffer prøver jeg å finne ut hypotyreosen kommer av. Søsteren til faren min hadde hjernesvulst og døde da hun var 16 etter at legene i lang tid mente det bare var migrene. I det siste har jeg følt meg nummen i høyre del av hodet/ansiktet i tillegg til at høyre øyelokk har blitt litt slapt, og da blir jeg redd med en gang. Samtidig føler jeg at det ville bli oppfattet som hypokonderisk å nevne dette til legen, så er litt usikker på om jeg skal gjøre det.
Jeg har skjønt at du har liten tillit til mange leger, og jeg kan si meg litt enig der. Men jeg går nå til en spesialist på Volvat, og hvis det hadde vært så spesielt å ikke ha antistoffer, ville ikke hun reagert da? Eller tror du de kjører på med levaxin uten å bry seg hva det skyldes? Jeg har bar vært hos denne spesialisten en gang, men hun var nøye, og jeg har ganske god tillit til henne.
Lignende tråder
-
Er jeg overdosert? Jeg prøver å bli gravid.
Av lillevenn1 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 30Siste melding: 04-05-09, 07:53 -
er jeg overdosert???
Av lillevenn1 i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 03-03-09, 03:53 -
Overdosert?
Av Toto i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 09-07-08, 11:29

Svar med sitat
Bokmerker