Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Threaded View
-
04-05-09, 19:11 #2
Sv: Overdosert - Hva gjør jeg?
Hei NoraH

Jeg svarer deg basert på egenerfaring og svaret er ja, du kan føle deg overdosert etter en økning av Lev. Du har også hatt en relativt stor økning hvis jeg forstår det hele rett, du har doblet dosen din?
Du står altså overfor to alternative årsaker til ubehaget du føler. Det kan være midlertidig og forbigående symptomer som skyldes økningen og at det om noen uker flater ut. Det andre er at 50 pr dag er for mye for deg og at kroppen nå forteller deg det. Igjen står du med følgende valg (i og med at 25 trolig ser ut til å være for lite): Enten holder du ut og ser om symptomene avtar, eller du reduserer dosen for å slippe ubehaget. I og med at 25 synes å være for lite for deg, kan du som du er inne på ta 37.5 hver dag. Alternativt kan du ta 50 fire dager ene uke og 3 andre uken og 25 de andre dagene. Til senere kan du ha i bakhodet at en forsiktig dosejustering kan gjøre at du slipper ubehag. Men hva som kan betraktes som forsiktig er igjen individuelt.
Føler med deg NoraH, det er ubehagelig med disse symptomene som dukker opp i kjølvannet av økning og også ved redusering av og til. Jeg er redd jeg er på vei opp i litt høyt selv om dagen, da pulsen begynner å bli hissig her. Håper du snart føler deg bedre.
Lignende tråder
-
Er jeg overdosert? Jeg prøver å bli gravid.
Av lillevenn1 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 30Siste melding: 04-05-09, 07:53 -
er jeg overdosert???
Av lillevenn1 i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 03-03-09, 03:53 -
Overdosert?
Av Toto i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 09-07-08, 11:29

Svar med sitat
Bokmerker