Jeg MÅ bare mase litt mer om denne spirulinaen. Har fått mye mer energi, klarer en arbeidsuke uten særlige problemer nå. Blir jo sliten , men det er faktisk overkommelig. Det var jo dette som var målet mitt. I tillegg har huden min begynt å bli bedre i strukturen. Litt kviser ennå, men de forsvinner fortere, og de som jeg MÅ knipe på, gror fortere. En bivirkning jeg ikke vil klage på Bruker tre kapsler om dagen. Ellers sover jeg godt om dagen. I dag våknet jeg uthvilt av meg selv for første gang på det jeg kan huske. Om det er Spirulinaen eller noe annet skal være usagt. Er stort sett blid og fornøyd, og har virkelyst. Kan ikke overdrive, men det er deilig å utrette små dagligdagse gjøremål uten å gå helt i kjelleren....Er et stykke igjen til jeg kan si at jeg er helt i form, sliter endel med "svake" muskler og blir fort sliten. Men ser jeg meg selv for to mnd. siden er forskjellen veldig tydelig. Noe kan jo være placebo, men det bedrede energinivået, bedre hud ( det synes) og en roligere mage, nekter jeg å tro er placebo, dette kan jeg se og føle. Det tok noen uker før jeg merket noe, men det var verdt det. Får forresten stadig kommentarer på at jeg er " lettere å ha med å gjøre" og om jeg er blitt frisk . Dessuten er det veldig godt å være tilbake i jobb. Er ikke godt å være sykemeldt, mens folk tror det bare er å ta seg sammen....

Det er vel et tak på forbedringer og, men enn så lenge nyter jeg bare det å fungere....

- nettisen