Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Threaded View
-
30-04-09, 21:02 #9
Sv: NY her :)vil bli gravid, og lavt stoffskifte og nå forhøy dose
Hei!
Jeg sitter og lurer på akkurat det samme
Etter en missed abortion for en måned siden ser det nesten ut som jeg er overdosert også? Økte litt på dosen når jeg var gravid. Er veldig varm og har litt hjertebank. Har lurt en liten stund og fikk svar på prøver i dag.
I mars: TSH 0.58 og T4 13 (om jeg ikke husker feil) Og nå i april er TSH 0.03 og T4 19.2. Vi har tenkt å prøve igjen - men ble litt usikker på de verdiene - om jeg burde nedjustere dosen først. Ikke fått snakket med legen enda, får gjøre det til uka... eller går det seg til mon tro? Er jo litt hoppsideisi av hormoner og litt av hvert som skal på plass igjen...
Sukk - lei av å lure og lure og lure....
Leste forresten i dag at når man har B12 mangel kan årsaken faktisk være lavt stoffskifte. Men årsaken har ingen brydd seg om... jeg har fått B12 sprøyter i stedet... jaja . en av mange brikker som har falt på plass etter at jeg fikk konstatert lavt stoffskifte...:idea::idea::idea:
Lignende tråder
-
Prøver å bli gravid - gjør det noe å justere dosen nå?
Av Nelly i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 16Siste melding: 13-11-09, 23:20 -
Overdosert?
Av Pusen i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 11-06-09, 21:32 -
Overdosert?
Av Toto i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 09-07-08, 11:29 -
Prøver og bli gravid og lavt stoffskifte! OPPDATERT
Av Destiny85 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 7Siste melding: 31-10-07, 19:08

Svar med sitat

Bokmerker