Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
27-04-09, 12:54 #3
Sv: Kan jeg ha lavt stoffskifte?
"Hard mage/forstoppelse: "
Velkommen i klubben! Jeg gikk med det i over et år og hadde aldri hatt det problemet før! Fikk bare beskjed om å ta Duphalac (hostesaftlignende væske som skal hjelpe på slike plager) av alle ting, og det ga meg magesmerter. Spiser bare fiber så legen kunne ikke akkurat klage på at jeg spiste for lite av det..
"Sprekker i munnvikende"
Var mye plaget av dette som barn og for noen år tilbake. Jernmangel var det visst og etter jeg startet på jerntabl. så har jeg ikke hatt det siden (:
Få tatt en blodprøve hos legen din
"Fryser: har hatt perioder hvor jeg fryser mye. Litt bedre nå. Til tider virker det som om hele kroppen koker. Våkner av at senga er klissvåt av svette..."
Jeg vet ikke om du er i overgangsalder eller hva, men slik hadde jeg det da jeg var i overgangsalderen. Føltes som jeg hadde influensa med feber og kuldefornemmelse om en annen + at stoffskifte ikke var helt på godfot.
Slik har jeg hatt de de siste årene (fryser men ikke svetter) og det blir ikke bedre. Har tatt EKG x2 uten at de har funnet noe unormalt. Plaget det meg kunne jeg starte med Betablokker, men ikke søren om jeg skal. Det må være stoffskiftet, kan jo ikke være noe annet.... (?)
Du burde ta deg en tur til legen :-) Få sjekket dette slik at du kanskje kan få litt roen på på hva det kan være. Jeg har ikke opplevd så mye at legen kan så veldig mye om dette med stoffskifte, men kanskje vi kan få opplyst mange ting rundt dette jo mer vi snakker med legene våre om det.
Og du er ingen syter. For første gang i mitt liv for noen uker siden KREVDE jeg sykemelding! Jeg kjenner på kroppen at ro i hektiske perioder er det rette for meg og sikkert også for veldig mange andre med stoffskifteproblemer.
Vi må bli flinkere til å tenke oss selv før vi kan tenke på andre, for det er jo ved å ha energi selv, at vi får overskudd til å være medmennesker
Jeg er underveis... til en bedre helse forhåpentligvis
(-som føles å ta en eeeevighet)
Lignende tråder
-
Sterk mistanke om at jeg har utviklet lavt stoffskifte
Av Maja i forumet Lavt stoffskifteSvar: 71Siste melding: 28-04-12, 10:29 -
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
lavt stoffskifte
Av snooze i forumet Lavt stoffskifteSvar: 28Siste melding: 03-11-06, 09:39 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker