Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
26-04-09, 12:09 #5
Sv: Ashwagandha urt - høres fantastisk lovende ut, men...
Jeg køber mest i helsebutikken i Danmark. Ved køb over internettet fra lande udenfor EU, sker næsten altid at toldmyndighederne beholder pakken (selv med udelukkende lovlige produkter at indføre) i mange uger og eller måneder, før den frigives til modtageren, selv uden told osv. Jeg handler kun meget lidt ad gangen og aldrig over 100 dollars, så reelt er det jo bagateller, men ikke for det danske toldsvæsen. Her er intet bagateller og med de mange penge sagsbehandlingen af bagateller koster, er der ikke noget at sige til, at vi har verdens højeste skat. Altså bruges vores egne (skatte)penge til at chikanere borgere med. Selv om det kun handler om et par bokser med multivitaminer.
Så jeg kun køber over nettet det, som jeg slet ikke kan få i Danmark, som f.eks. almindelige multivitaminer med Time Release effekt. Nu har jeg ventet i 2 måneder på, at toldmyndigheder "får tid" til at sætte stempel på og sende mine vitaminer videre til mig.
Selv om det er ikke det du vil høre
- må jeg alligevel minde dig om, queenie - at idet Norge ikke er med i EU, har du selv en meget større frihed til at handle over Internettet næsten hvor du vil, mens vi andre, stakkels EU-borgere bliver hele tiden hindret af love og forordninger danske og fra EU - der klart favoriserer lægemiddelindustrien og lægger derfor handelshindringer for at købe det vi har brug for - hvor vil vil. 
Carro kan derfor godt handle Now Foods varer (hvilke er mine så absolut foretrukne) - men Carro? Sørg for IKKE at købe mere end et par items ad gangen, hvis du ikke skal efterbetale for meget i norsk told og lignende.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
"Binyretrøtthet" av James L. Wilson
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 25-09-11, 20:28 -
"Binyretrøtthet" av James L. Wilson
Av Anisa i forumet BiblioteketSvar: 5Siste melding: 29-06-09, 13:16 -
Levaxin, Armour, binyretrøtthet
Av Siriusen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 28-05-09, 00:07

Bokmerker