Jeg føler meg skikkelig i en klemme på jobben om dagen...
Jeg har et vikariat nå, og jeg slet ganske lenge med å komme igang å jobbe før jeg fikk dette. Vill SÅ gjerne gjøre en god jobb her, slik at jeg kan få fast stilling. Men merker at jeg sliter skikkelig. Klarer ikke å konsentrere meg, er veldig trøtt og har alltid dårlig samvittighet siden jeg vet at jeg kunne gjort det mye bedre om jeg hadde vært frisk. Føles som om jeg "lurer" jobben min på en måte, at jeg ikke gjør en så bra jobb som de tror og at de kaster bort penger på å ha en vikar som ikke er frisk nok til å stå på i fullt tempo.
Samtidig har jeg fått bare positive tilbakemeldinger, men føler som sagt at det kanskje er ufortjent. Vi sliter veldig økonomisk så jeg har ikke råd til å jobbe en mindre stillingsprocent, og siden jeg bare får fornyet vikariatet mitt med 14 dager om gangen (snakk om stress) kan jeg heller ikke bli sykemeldt siden jeg da sannsynligvis ikke får noen forlengelse. Og jeg har nok ikke krav på sykepenger uansett siden jeg er via vikarbyrå..
Så dette med jobb er for meg en plage for tiden.
Virker som den beste strategien hvis jeg ikke blir bedre er å samle all energi til å prøve å bli fast ansatt der jeg er nå, for da kan jeg i hvertfall bli sykemeldt hvis jeg blir værre.
Men føler meg som en slem skurk bare av å tenke slik.
Huff det er ikke bra.