Viser søkeresultater 1 til 10 av 125
Threaded View
-
18-04-09, 11:59 #11
Sv: Sliten og trøtt
Skjønner dere meget godt, har hatt det slik selv -( og har det delvis slik enda)- men er på tur opp siden jeg har startet å behandle meg selv ang. binyrene. Jeg bruker Ashwagandha som jeg har bestillt på internett - fordi dette produktet er forbudt solgt i Norge. Typisk !!! Her har vi en urt / et adaptagen som har fantastisk effekt - og ingen biviirkninger - og så er det forbudt solgt i dette landet. Man får kjøpt det i Danmark, og i de fleste land i Europa, men i Norge så er dette et legemiddel - (som ingen lege vil forskrive deg, fordi de ikke vet om dette- eller ikke tjener noe på salg av dette.)
Det finnes håp, så ikke gi opp !!
Jeg er temmelig sikker på at årsaken på manglende effekt ved behandling med stoffskiftehormoner baserer nettopp på store problemer med binyrene.
Dette kan også leses i boken " Adrenalin- fatigue" - 21st century stress syndrome- av James L. Wilson.
Siden jeg bruker ashwagandha er jeg på tur opp, nå kan jeg også ta Armour og med bare positiv resultat.
Ikke gi opp håpet !
Lignende tråder
-
Flere kjendiser med hypothyreose
Av Blondie i forumet Nyttige linkerSvar: 7Siste melding: 09-12-13, 20:22 -
Jeg har struma,knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.
Av skaye i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 75Siste melding: 07-01-10, 17:12 -
Andre i Bergen med hypothyreose?
Av maika i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 0Siste melding: 15-04-09, 22:06 -
Stoffskifte og andre sykdommer
Av Persa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 03-02-09, 21:43

Svar med sitat

Bokmerker