Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Threaded View
-
15-04-09, 22:22 #14
Sv: HJELP, hva er det som skjer???
Kjære deg Maika - du har virkelig vært igjennom det meste kan jeg forstå.
Det er dessverre mange som skriver her med liknende historier, og de er like ille å lese hver gang. Jeg kommer nesten ikke gjennom dem.
Lavt stoffskifte er jo arvelig, så du har sikkert det som kallles for en thyreoiditt, eller Hashimotos.
Depresjon er jo helt vanlig hos de som går ubehandlet eller blir dårlig behandlet.
Det retter seg som oftest med riktig behandling. (høy nok dose eller riktig thyroxin)
Så er det DINE blodprøveresultater da Maika ! Det er du som eier dem, og du har rett til fullt innsyn i din egen journal. Det kan du bare forlange.
Nå tar jeg ikke blodprøver mer, men legen min (sekretæren da) sendte altid labarket i posten til meg når hun var ferdig med det. Null problem.
Ingen lege som har sine 5 i behold kan nekte folk å se sine egne blodprøver.
Vil han ikke, så mail fylkeslegen (få noen til å hjelpe deg litt med det) så blir det nok orden på sakene.
Så håper jeg virkelig du er sterk nok til å komme deg gjennom Maika !• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Fikk vite for tre dager siden att jeg har lavt stoffskifte
Av Mari82 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 62Siste melding: 27-03-08, 18:59 -
Dårlige dager med lavt stoffskifte
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 81Siste melding: 09-08-06, 19:55 -
HVA SKJER?
Av madonna i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 01-06-06, 13:21 -
hva skjer?
Av ung mor i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 12Siste melding: 27-04-05, 22:34

Svar med sitat
Bokmerker