Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Tråd: Høy anti TPO
Hybrid View
-
15-04-09, 21:28 #1
Sv: Høy anti TPO
Tusen takk for svar n'Finn! Ja, jeg skal prøve å lese mere om sykdommen, men for tiden føler jeg meg bare sliten, urolig i kroppen, og svært ukonsentrert og orker rett og slett ikke studere så mye "nytt".
Jeg har sikkert lagt sammen 2+2 og fått 5
, trodde det var "vanlig" å operere bort skjoldbruskkjertelen med anti TPO på over 1000. Godt å vite at problemet kan avhjelpes med "bare" medisin!
Finnes det endokrinologer ved private klinikker? I så fall - hvor? Jeg føler meg så veldig dårlig. Daglig hjertearytmi, "mister hodet" veldig ofte, store søvnvansker (sover maks. 6 timer i døgnet - selv med Imovane).
Beklager at jeg klager sånn...
Regner med at mange har det på samme måte?!
1+1
-
15-04-09, 22:34 #2
Sv: Høy anti TPO
Forstår deg godt - ikke lett å konse lenge av gangen.
I Oslo finnes jo flere privatpraktiserende Endokrinologer.
Men de er jo dyre da.....
www.balder-klinikken.no er mer helhetlig, og flere har gode erfaringer her.
Men er dyrt her og da.
Antistoffer ødelegger kjertelen ved at de påfører den en slags betennelsestilstand. Når denne er over, fjerner kroppen resten selv.
Her kan du bare beklage deg så mye du vil mener jeg - ingen restriksjoner på slikt her da 1+1
• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Anti-TPO
Av Vimseliten i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 12Siste melding: 02-11-08, 12:49 -
Hva er anti-tpo??
Av Lillejenta i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 12Siste melding: 16-02-08, 15:02 -
Anti TPO
Av Rafael i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 9Siste melding: 18-09-07, 08:10 -
Anti-TPO
Av Anne Ma i forumet Nyttige linkerSvar: 1Siste melding: 10-06-06, 23:02 -
Anti TPO
Av Bente i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 11Siste melding: 15-06-05, 18:45

Svar med sitat
Bokmerker