Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
07-04-09, 16:02 #7
Sv: Ytringsfrihet!
På den danske hjemmeside K10.dk mødes danske syge, der er i systemet for at opnå et flexjob (f.eks. job med tilskud, hvor de skal arbejde et antal timer under fuldtid og får lønnen suppleret op til fuld løn) eller er for syge til andet end pension.
Hverken flexjobbet eller pensionen kan man få tilkendt i Danmark uden at der går årenes tumlen i systemet, hvor mange syge bliver endnu mere syge, med PTSD eller andre sygdomme, der kommer (oven i) som følge af, at systemet trækker dem gennem vridemaskine i årevis.
Fænomenet kaldes i Danmark for "system-invalider" dvs. mennesker, systemet havde nedbrudt undervejs gennem tiden. Ikke sjældent går der 5-10-15 år, før de omsider får fred, disse syge, hvis eneste brøde var en arbejdsulykke, et trafikuheld eller en kronisk sygdom. Det er denne "vridemaskine", hvor lægerne har sin egen specielle rolle, som går ud på at ovebyde eller afvise speciallægeerklæringer og erstatte dem med egne diagnoser - på trods af, at administrative læger i Danmark arbejder ikke under Lægeløftet og har derfor intet fagligt ansvar for det de foretager dem i forhold til de syge. Det er den rene jungle, når man ser efter på tæt hold.
Denne lange indledning er til for at kunne præsentere nogle danske eksempler på, at Internettet kan anvendes til at advare hinanden om de værste læger og deres bedrifter....
Sådan en læge er en psykiater, der har styrtet adskillige hundreder syge i menneskelige tragedier - psykiateren og andre speciallæger er hyret af sociale myndigheder til at skabe størst muligt grundlag for afslag på flex- eller pensioner for størst muligt antal af syge ansøgere... Og der er flere læger, der advares imod, men at der er så mange psykiatere nævnt berør på, at i Danmark kan ingen få Førtidspension uden at have været flere ture gennem psykiatrien, uanset at man lam pga. brækket ryg..... Syge mennesker på kemoterapi ved terminal cancer, eller mennesker med dropstativer er blevet sendt til endeløse arbejdsprøvninger på baggrund af erklæringer udstedt af disse gode læger....
1. ang psykiater Eva blach
2. Psykiater Eva Blach nægter bisidder adgang!
3. hvordan undgår jeg Eva Blach og de andre skurke?
4. Psykiater Rita Thomsen Odense
5. Speciallæge i reumatologi, Claus Rasmussen
6. Kan nogen hjælpe vedr neurologer?
... og der er mange flere til....
Jeg ved ikke om der er andre regler i Norge om, hvad man må eller ikke må skrive offentligt om bestemte faggrupper. Jeg ved blot, at over på K10.dk har flere hundreder syge fundet viden om, hvem de skal nægte at møde op hos og hvem kan de regne med, vil behandle dem ordentligt.
Jeg ved også, at der i Danmark er et website undervejs (under oprettelse), hvor patienterne får lov til, anonymt at beskrive deres oplevelser - gode og dårlige - hos de danske endokrinologer. Der er undersøgt lovgrundlaget og der er slet intet til hinder for, at sådan en hjemmeside kan oprettes og anvendes til netop dette formål. Hvad med her i Norge?Sist endret av Anisa; 07-04-09 kl 16:23
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Kan leger ta feil?
Av annki i forumet Hos legenSvar: 13Siste melding: 25-09-07, 13:14 -
leger...
Av irene i forumet Hos legenSvar: 1Siste melding: 12-07-07, 00:16 -
Leger i Ski?
Av baremei i forumet Hos legenSvar: 1Siste melding: 04-10-06, 19:55 -
Hørt om leger
Av Stina i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 1Siste melding: 06-07-06, 21:36 -
Dr. Følling på SIA
Av Tone i forumet Hos legenSvar: 4Siste melding: 04-09-05, 16:15

Svar med sitat
Bokmerker