Viser søkeresultater 1 til 7 av 7

Threaded View

Medlem siden
    Dec 2008
    Sted
    alle lande
    Meldinger
    1,364

Standard Sv: Ytringsfrihet!

Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
    Kanskje kunne det være slik at det som omhandler leger og behandling med litt negative fortegn er på den lukkede delen hvor bare medlemmer kan se?

da vil i allefall jeg føle meg mer fri til å si rett ut hva jeg har opplevd, og mine møter med forskjellige leger!
    Den private del er jo kun til interne sager om brug af forummet osv.

Alle andre emner, der er stofskifte-relateret er jo åbne. Og selv mener jeg, at da de fleste her er tilmeldt anonymt, er der ingen grund til ikke at kunne skrive frit. Der er ingen love mod at forholde sig kritisk til nogen faggruppe - heller ikke til lægerne.

Så længe man afholder sig fra usandheder, direkte ærekrænkelser, grimt sprog og bare beretter om sine egne oplevelser - gode eller dårlige - med de læger man selv kender - er enhver velkommen til at skrive.

Hvis nogen alligevel ikke har mod på at skrive frit om sine oplevelser på lægeklinikker - skriv så i stedet til os på email og vi vil selv sætte beretningen ind, under dobbel anonymitet.

Det handler jo mest af alt - at hjælpe hinanden, og hvis en advarsel er på sin plads, så andre syge slipper for at komme ud for lignende håbløse eller dårlige oplevelser - er det kun godt, at så meget som muligt kommer frem i trådene.

Lige så godt er det, når gode rygter om læger kommer her som info til andre syge, der så derigennem kan få god hjælp, hvor de før manglede det?
    Sist endret av Admin; 06-04-09 kl 16:59
    Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.

Lignende tråder

1. Kan leger ta feil?
    Av annki i forumet Hos legen
    Svar: 13
    Siste melding: 25-09-07, 13:14
  2. leger...
    Av irene i forumet Hos legen
    Svar: 1
    Siste melding: 12-07-07, 00:16
  3. Leger i Ski?
    Av baremei i forumet Hos legen
    Siste melding: 04-10-06, 19:55
  4. Hørt om leger
    Av Stina i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)
    Siste melding: 06-07-06, 21:36
  5. Dr. Følling på SIA
    Av Tone i forumet Hos legen
    Svar: 4
    Siste melding: 04-09-05, 16:15

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine