Viser søkeresultater 1 til 6 av 6

Threaded View

Medlem siden
    May 2008
    Meldinger
    216

Standard Sv: Tar kroppen varig skade av å gå med for lavt stoffskifte over tid ?

Betryggende å høre, men ikke koselig. Takk for tilbakemelding
    Kjenner meg veldig igjen. Burde hatt opptur nå, men tror ikke stoffskiftet mitt er på bedring, nei! Har sovet i dag fra jeg kom hjem fra jobb til nå.. Skal ikke være slik! Friske mennesker kan gå fra jobb til trening til fest og hvem vet hva. Jeg hadde kollapset bare av tanken på å skulle!
    Kjenner både ben og fingre er "stinne" om dagen, eller kanskje hovne er rett uttrykk. Beveger på fingrene innimellom nå og det føles som jeg har væske i dem som gjør at de føles stive eller som om jeg har "vann i kroppen".

Hva ville dere gjort? Kan kroppen bli "avhengig" av Levaxin om jeg forsøker på ny? Jeg kjenner meg -unnskyld uttrykket- Rævva! men er så engstelig for at jeg skal bli verre igjen på hormontabl. og Levaxin i sammen Mener egentlig å si om jeg kan sjonglere litt å prøve meg frem med noe eller ingenting på nytt uten at kroppen skal ta noen skade av å kutte ut igjen om det skulle være nødvendig? Kanskje dumt spørsmål, men jeg er litt rådvill :-/
    Sist endret av Flower; 04-04-09 kl 19:14
    Jeg er underveis... til en bedre helse forhåpentligvis (-som føles å ta en eeeevighet)

Lignende tråder

1. Stoffskifte og smerter i kroppen
    Av Titti i forumet Muskler, ledd og knogler
    Svar: 5
    Siste melding: 31-01-13, 19:46
  2. lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
    Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløb
    Svar: 17
    Siste melding: 26-05-10, 13:09
  3. Kan jeg ha lavt stoffskifte???
    Av kaiza i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøver
    Svar: 50
    Siste melding: 29-03-09, 21:30
  4. Svar: 13
    Siste melding: 27-10-06, 20:28
  5. Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
    Av Stina i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 23-10-06, 22:46

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn