NeoMz er lumske greier. Tror jeg har stått på dem i til sammen to og et halvt år hittil, og har nettopp begynt på en tredje kur nå. Før har jeg tålt dem helt fint, minus litt tendenser til tørr hud/kløe, håravfall og leddsmerter i håndledd/tomler. Ting som har vært litt kjipt, men tross alt til å leve med.
Men denne gangen har jeg fått en kjempereaksjon med voldsom kvalme og magesmerter - såpass ille at jeg sliter med å holde tablettene nede (og hvis de bare kommer opp igjen så får de jo ikke gjort så mye nytte for seg...).
Ringte Aker i dag for å høre om jeg kunne få prøve Propyl.... hvadenåheter () istedet, og venter på tilbakemelding derfra.

Tenker som så at hvis man ikke tolererer medisinen man først får, så skal man ikke være redd for å si fra og forhåpentligvis få prøve noe annet. Graves/høyt stoffskifte er slitsomt nok å stri med fra før, om man ikke skal få uhåndterlige tilleggsplager av medisinene også.

Godt å høre at du fikk slutte med Neo, og håper du får hjelp til å finne en behandlingsløsning som gjør det den skal, nemlig får stoffskiftet og ikke minst formen din på rett kjøl igjen!