Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
31-03-09, 23:22 #4
Sv: "Svettetokter" og hypotyreose
Takk for at dere tar dere tid til å svare!
Nå har jeg i hvert fall fått bekreftet dette med anti-TPO-en som jeg var usikker på. Legen mente at anti-TPO var noe forhøyet hos meg, og det var derfor hun sendte meg på ultralyd. Men etter hva jeg har lest selv, så er 25 innenfor normalområdet.
Når det gjelder fT4 og fT3, så visste jeg for lite om lavt stoffskifte da jeg var hos legen, og spurte derfor ikke om dette. Men siden hun aldri nevnte noen av disse, men TSH og anti-TPO, og virket usikker, antar jeg at disse var normale. Jeg er ganske sikker på at jeg har tatt prøver av disse også. Kom i første omgang til legen i januar fordi jeg trodde jeg hadde fått cøliaki, og har tatt en god del prøver etter dette, og regner med at hun har tatt med de "obligatoriske" stoffskifteprøvene, i hvert fall andre gangen jeg var inne for å ta prøver av stoffskiftet. Jeg har lest litt om dette med subklinisk hypotyreose, men synes jeg har for sterke symptomer til at det bare kan være dette (sover 13 timer hver natt, er helt i ørska om dagen, treg i hodet, mageproblemer og litt til).
Nå skal det sies at formen varierer mye fra dag til dag. Den første uken med Levaxin hadde jeg to dager jeg følte meg helt frisk, og var overlykkelig for at det virket, men så gikk det dårlig igjen.
Nå blir jeg bare mer forvirret. Har egentlig tenkt det er Hashimotos jeg har, men nå er det vel noe annet. Jeg skal heldigvis til en spesialist om et par uker, så det blir spennende å se hva han har å si. Er det noen som har tips til noe jeg skal spørre om?
Lignende tråder
-
Min nye kokebok-"bibel" - "Nourishing Traditions"
Av anitab i forumet Helbred og kostholdSvar: 1Siste melding: 25-09-11, 15:06 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Andre bøkerSvar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
Dr. Mark Starr's "Hypotyreose Type 2: Epidemien"- forskning
Av Thomas W H i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 2Siste melding: 07-03-09, 09:16 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11

Svar med sitat
Bokmerker