Viser søkeresultater 1 til 10 av 140

Threaded View

Medlem siden
    Mar 2009
    Sted
    Sverige
    Alder
    81
    Meldinger
    2,323

Standard Sv: Sonjas gamle forum 2002

Date: 07/18/02 03:50:06 AM

Name: Mona

Subject: Progesteron

Hei.

Jeg har vært hos Hormonlege dr. Ims og fått Progesteron. Dette er bare fantastisk jeg har fått et nytt liv.

Dr Ims har oversatt en bok av Dr,Lee den heter Hva du bør vite om hormonbalansen og menopausen.

Nå har jeg energi til å gjøre ting, humøret er mye bedre.
    Jeg har brukt østrogen i mange år og han mener jeg har fått for mye av det.
    Progesteron er det glemte hormonet. Symtomene er de samme som lavt stoffskifte ved progesteronmangel. Vi slutter å podusere progesteron da vi kommer i overgangsalder, men østrogen forsetter vi å produsere. Progesteron er et nøytralt hormon sier Dr. Ims.

Nå er jeg oppe hele dagen men før måtte jeg hvile 2-3 timer var veldig trett.
    Mine blodprøver er på grensa til å få Thyroxin.

Hilsen MONA
    Sist endret av Sonja Midtlien; 31-03-09 kl 03:33 Begrunnelse: fjernet fullt navn
    Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.

Lignende tråder

1. Unikt arkiv over alternativ behandling
    Av Sonja Midtlien i forumet Alternativ behandling
    Svar: 0
    Siste melding: 23-04-10, 20:16
  2. Jeg har haft Hashimoto's siden 2002
    Av Louise i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 50
    Siste melding: 21-06-07, 23:34
  3. Fikk diagnose på lavt stoffskifte i 2002
    Av nosy i forumet Presentasjoner
    Svar: 0
    Siste melding: 24-05-06, 22:47

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine