Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Threaded View
-
29-03-09, 18:36 #5
Sv: NB! Artikkel på VG i dag! Bomb siden med din blogg!
Don't kill the messenger!
Netop fordi artiklen er skrevet for lægfolk uden forhåndskendskab til sygdommen - vil betegnelsen "kvindesygdom" forhindre de stofskitesyge mænd i enten at tænke på stofskiftesygdom når de selv får den, eller evt. henvende sig efter hjælp, da det er jo flovt for en mand - pludselig at få en "kvindesygdom".
Da Kristin Kvalsnes ikke alene selv er stofskiftesyg, men også nestleder i patientforeningen og overlege Louise Koren Dahll er den lægelige ekspert på artiklen - er det underligt, at de ikke pointerede over for journalisten, at hypothyreose både rammer kvinder og mænd.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
ned i vekt
Av kaja1970 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 30-11-07, 11:14 -
Vektproblemer i forbindelse med lavt stoffskifte
Av KIDA i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 23Siste melding: 02-01-07, 20:39 -
Armour og vekt :-(
Av Leya i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 8Siste melding: 12-12-06, 07:22 -
Ned i vekt
Av grynet i forumet PresentasjonerSvar: 11Siste melding: 11-07-06, 17:11 -
Vekt
Av Meg i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 26-06-05, 20:40

Svar med sitat
Bokmerker