Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
20-03-09, 23:45 #6Hildemor Gjest
Sv: høyt blodtrykk og hypothyreose..
Huff for en historie, ikke rart du gråt av lettelse Maika. Jeg har selv opplevd å bli møtt av mye uvitenhet og ikke minst tilfeller av leger som hevdet at dette var psykisk, så jeg kjenner følelsen. Og det blir så feil at man skal kjempe for å bli trodd når man er syk. Og det hele ender med feil behandling og ingen behandling!!! Så jeg forstår din følelse av at det er godt å vite hva alt skyldes, selv om du fortsatt står ovenfor utfordringer i det å bli frisk.
Jeg synes rett og slett du skal si følgende til din lege. Hver gang stoffskifte skal måles vil jeg ha målt Tsh, FT4 og FT3. Jeg vil ha en utskrift av prøvene sammen med referanseområdene. Så ferdig med den saken. Det er din kropp og ditt ansvar. Skulle legen motsette seg dette ville jeg henvise til den slette behandlingen du hittil har mottatt og at du derfor i enhver fremtid vil følge opp alt som skjer. Tåler hun ikke dette, bytt lege! Du har en sykdom som krever en lege som møter deg med viten/kunnskap og respekt. Besitter ikke legen kunnskap nok skal denne sende deg videre til en spesialist. Ikke la deg avfeie med sludder og vås! Du har lyttet lenge nok og mottatt feil behandling, noe som igjen har ført til at du har blitt sykere enn du behøvde å bli.
Nå er det på tida og ta skjea i ei anna hånd Maika!
Lignende tråder
-
Kan man få høyt blodtrykk av å begynne på Levaxin???
Av jojo75 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 3Siste melding: 27-03-08, 11:01 -
Høyt blodtrykk???
Av Hsn i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 8Siste melding: 13-06-07, 08:42 -
høyt blodtrykk, ujevn puls
Av sivcath i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 0Siste melding: 24-04-07, 10:55 -
hypo og høyt blodtrykk, kan det ha noen sammenheng?
Av Lissa i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 7Siste melding: 24-03-07, 20:05

Svar med sitat
Bokmerker