Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
18-03-09, 12:54 #8
Sv: Skal alle erfaringer respekteres?
Det er jeg forsåvidt enig i. Man må jo prøve det som er anbefalt av leger flest i verden. Levaxin, deretter Levaxin og Liotyronin. Hvis det ikke virker, kan man komme tilbake ved en senere anledning og fortelle om hvor fantastisk Armour var som var bedre enn både Levaxin og Liotyronin. Jeg hadde en liten god prat på legekontoret i dag etter å ha lest litt i Mark Starr's bok "Hypothyroidism Type 2: The Epedemic (anbefales på det varmeste til alle her inne, og faktisk alle andre også, da det som står i boken kan gi svar på mange spørsmål vi har i helseverden i dag!) - Praten handlet litt om dette med å høre på det "alle" (alle betyr Flertallet) er enige om. Men at det ikke alltid nødvendigvis betyr at en ting er riktig, selv om "alle" er enige i at den ene tingen er riktig. Det er lett å bli overkjørt i den verden vi lever i i dag. Det er ikke alltid det "rette svaret" ser dagens lys. Penger, makt.. Trenger jeg å si mer?

Forøvrig tror jeg på Free Speech!
Lignende tråder
-
Rosenrod - Rhodiola rosea - erfaringer? Bivirkninger?
Av madonna i forumet UrtemedisinSvar: 30Siste melding: 05-08-09, 23:27 -
Erfaringer med levaxin?
Av snusmumrikken i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 9Siste melding: 13-09-08, 20:15 -
Homeopat-medisin, erfaringer?
Av Siriliss i forumet Alternativ behandlingSvar: 8Siste melding: 05-10-07, 10:30 -
ERFARINGER FRA ENDOKRINOLOGER I ROGALAND?
Av cathrin i forumet EndokrinologerSvar: 5Siste melding: 04-10-06, 13:03

Svar med sitat
Bokmerker