Indlægget jeg skrev her er ikke henvendt til Hildemor. Men tak for det alligevel, idet deraf fremgår faktisk en del, jeg netop påpeger som et muligt generelt problem.

Mit trådstart-indlæg er skrevet generelt og som en reaktion på tendensen til, at nogle brugere ønsker sig bedre nyheder og mere politisk korrekt holdning til sygdommen og lægerne end mange af de forpinte (og de erfarne) kan levere.

Jeg kan kun sige til de positive, der ikke kan lide at andre mestrer deres sygdom dårlige end dem selv - at hvis de mener, at der mangler positive indslag her på forum - har underforummet Gladnytt! stået, stort set ubenyttet siden oprettelsen.

Det er ikke de forpinte, der skal begrænse sig, for at de positive skal have mere plads til de positive indslag. Men måske er det de positive, der skulle tage sig sammen, og begynde at poste positive tråde, der ville helt naturligt fylde op mere end de gør nu? Hvem har mere overskud til at fylde forummet op med positive beretninger en de... positive? Hvorfor gør de så ikke det? Der er plads nok.

P.S. Alle evt. fremtidige (i denne tråd) bemærkninger om sproglige forskelle vil ikke blive besvaret. Denne gang har jeg forberedt mig og meget nøje konfererede jeg med nordmænd om netop betydningen af disse udtryk i det underforståede. Jeg er blevet forsikret om, at min "analyse" er 100% korrekt + at jeg har læst norsk skønlitteratur i mindst 20 år, hvorfor, please, lad det ligge.