Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Hybrid View
-
15-03-09, 08:57 #1
Sv: Hjertebank og svimmelhet
Ja, det tror jeg på
jeg føler meg faktisk helt fin, har gjort det lenge
men noen ganger kan det slå inn dager som jeg plutserlig er helt daff og kroppen er på det laveste energi nivået, men det har skjedd så få ganger med meg, så jeg er takknemlig. spesielt når jeg hører at andre her har det mye verre med denne sjukdommen 
i dag våknet jeg opp skikkelig opplagt og glad, fordi jeg faktisk hadde fulgt et råd her på forumet, å dele opp doseringen, slik at jeg tar halve på morgenen og halve på kvelden. dette skal jeg fortsette med, fordi jeg føler meg ekstremt opplagt, har aldri følt meg sånn på lenge
tror bare at jeg har blitt vant med å være litt uoplagt, så jeg merker det ikke, men i dag fikk jeg merke at jeg var MYE mer opplagt. våknet klokka halv ni av meg selv faktisk!
fa**, blir gøy i russetida uten alkohol
haha. men men, tenker sikkert at det er å drikke med måte.. jeg har jo drukket litt før, men faktisk så har jeg merket at jeg tåler veldig mye alkohol, i forhold til venninene mine. det er litt rart, for jeg leste at det var noen som blir fortere full, og at det tar lenger tid å "fordøye" alkoholet... jeg har ikke merket dette foreløpig. kosthold har jeg aldri tenkt på en gang, men får vel lete litt på forumet og finne mer fakta
Ja! og jeg er så inmarri glad for at det forumet her finnes, ære være den som lagde det
her ser jeg ting som jeg ikke viste om før, jeg får tips og alt jeg trenger. noen ganger er jeg faktisk litt redd for å se ut som en hypokonder når jeg snakker med venninene mine om den, fordi de tror jo ikke at det er noe big deal, bare at jeg blir slapp og fordøyer saktere. det er det eneste de vet og får med seg når jeg snakker om den, så å snakke om den med de har jeg helt gitt opp, derfor er det godt å kunne snakke ut og tømme seg her, i tillegg er det sikkert en hel del andre som har det sånn her å, så er jo positivt for dem også!
okei, for å være heeelt ærlig, så aner jeg ikke hva de verdiene er, og heller ikke hvor mye de er på. hva er det egentlig ?
haha.
jeg har ikke de tilgjengelig, men er det sånn at man kan spørre legen om å få de ? det eneste jeg får er brev om at jeg skal øke og øke dosen. Hvis dette sier deg noe, så går jeg på 100 mcg 4 ganger i uka, og 50 mcg 3 ganger i uka
hehe
jaa, det er sant!
Lignende tråder
-
Min historie - lavt stoffskifte og hjertebank?
Av meowen i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 2Siste melding: 14-05-12, 15:49 -
Lavt stoffskifte og trening
Av marianneo i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 15Siste melding: 25-02-11, 17:37 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
svimmelhet og lavt stoffskifte...
Av lisundb i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 13-07-05, 14:02 -
Svimmelhet, hjertebank, hetetokter og angstannfall
Av eva i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 12Siste melding: 08-05-05, 21:03

Svar med sitat
Bokmerker