Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
15-03-09, 00:42 #3
Sv: Hjertebank og svimmelhet
Ja, det er en skummel sykdom hvis man ikke vet nok om den - Og DET vet ikke mange leger ass! Men så lenge man føler seg bra, som du gjør, så er du jo neppe i noen akutt situasjon!
EN ting har jeg lært: Helsevesenet passer IKKE på meg. JEG må passe på meg. Og jeg må belære DEM om denne sykdommen, og alt rundt den. Siden du er relativt ny i spillet, anbefaler jeg deg å sjekke ut anbefalt kosttilskudd, kosthold, trening, ting du ikke bør gjøre (som å drikke masse alkohol og å røkye sigaretter, feks.) - Så går det nok bra skal du se! 
Det er nok ingen uten denne sykdommen som forstår noe av den. Jeg mener, som VIRKELIG forstår. Folk her inne vet hva de snakker om - Fordi de føler smerten eller gleden direkte knyttet til alt rundt sykdommen, nettopp fordi de har den selv! Nå er det jo ingen med hypotyreose som har det heeelt likt da, men hvis jeg sier "press mot brystkassen" her inne, sier mange "ja!" istedenfor "hva?" - Og det kan være til stor psykisk hjelp noen ganger. Venner har jeg gitt opp for lenge siden. De som liker meg for den jeg er får være vennen min. De som ikke skjønner en drit av det som feiler meg, vel.. De får ha det så godt, hvis de velger å se på meg som en hypokonder/raring! Min tidligere beste venn har jo nå distansert seg en del fordi han tror jeg lyver om hele greia!
Hjertebank er en av bivirkningene man kan få med bla. Levaxin. Men det kan også være et lite tegn på overdosering. Hvordan er de nåværende FT4/FT3 & TSH-verdiene dine da? Har du de tilgjengelige? Det kan også være et flust av andre årsaker som kan forårsake hjertebank. Men, for å si det sånn.. Ikke helt unormalt å ha det når du har denne sykdommen og blir behandlet med Levaxin.
Jeg lytter til kroppen hele tiden - Det er derfor jeg er så sliiiiiten!
Hehe.
Lignende tråder
-
Min historie - lavt stoffskifte og hjertebank?
Av meowen i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 2Siste melding: 14-05-12, 15:49 -
Lavt stoffskifte og trening
Av marianneo i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 15Siste melding: 25-02-11, 17:37 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
svimmelhet og lavt stoffskifte...
Av lisundb i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 13-07-05, 14:02 -
Svimmelhet, hjertebank, hetetokter og angstannfall
Av eva i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 12Siste melding: 08-05-05, 21:03

Svar med sitat
Bokmerker