Hei Anisa

Det er nok svært individuelt hva som fungerer for oss. Selv er jeg tilhenger av den gyldne middelvei og takk og lov fungerer det for meg Skulle det slutte å fungere får jeg finne på noe annet.

En annen ting jeg glemte Destiny er at det er ikke lenge siden du fikk barn. Mange av oss sliter med vekten en periode etter dette. Kroppen har noen fettreserver etter graviditeten som naturlig skal være der når man ammer. Jeg fikk opp 24 kilo ved min graviditet. 10 forsvant umiddelbart, resterende i løpet av det påfølgende året etter fødsel. Jeg trente ikke spesielt mye denne tiden, det ble mest trilleturer. Men mye forsvant når jeg sluttet å amme når min sønn var rundt 8 mnd.

Kanskje du bare skulle nyte tiden som småbarnsmamma en stund og starte dette prosjektet med vektnedgang om en stund. Det betyr ikke at du ikke kan ha litt fokus på hva du spiser og være i aktivitet, men det er nå en gang slik at en graviditet gjerne drar med seg en del naturlige kilo som vil forsvinne av seg selv. Så kan du se hvor mye som gjenstår når de er borte Og du igjen har litt mer overskudd enn det man gjerne har når man har et lite barn.