Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
07-03-09, 19:19 #5
Sv: Helse eller helsegambling.
Så enig, så enig med dere.
Jeg sier dette er min kropp og min helse - og jeg tar ansvar selv. Dette er min fulle rett !! Jeg bestemmer selv.
Har opplevd selv hvordan de ville putte i meg kolesterolmedisin, blodtrykksmedisin, og medisin for lungeemfysem / kols for å dempe mine pusteproblemer. ( enda denne medisinen viste dårlig effekt på spirometritesten - jeg blir provosert av sånne ting !!) Pusteproblemene henger sammen med binyreproblemene / adrenalin fatigue.
Vil ikke ha den møkka - vil ikke ha den rottegiften ............
forstår at jeg ikke blir populær hos de med mine meninger - og så går de glipp av ev. provisjoner - fordi jeg ikke tar slike midler som de vil gi meg
Jeg vet at
alt dette henger sammen med mine stoffskifte / binyreproblemene - og dette vil jeg kurere på best mulig måte med naturmidler - og uten legemidler som dessuten gir mer bivirkninger enn nytte.
Jeg har som mål å bli frisk igjen - og jeg vet at jeg vil nå mitt mål .
Jeg har også blitt spurt " Er du deprimert ???"
Om min gamle fastlege ville ha prøvd å gi meg antidepressiva- så hadde det sikkert blitt litt av et oppvask fra min side. Han var da så skråsikker at jeg ikke hadde stoffskifteproblemer da.
Jeg behandler meg selv og har bra fremgang. Jeg tar ansvar for min egen helse.
Min nye fastlege er alle tiders. Han har sett forandringen som har skjedd - og han tror på meg. Jeg har vist han boken av Mark STARR, og han skulle bestille det for seg selv også.
Han vet også at jeg helst ikke vil ha legemidler - og han respekterer det.
Slike leger skal vi ha,
, men de er desverre få i dette landet.

Svar med sitat
Bokmerker