Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
07-03-09, 15:55 #13
Sv: Nogen, der kender de danske privatlæger - Bruce P Kyle og Knut Flytlie?
Tak igen Anisa

Det var pudsigt, i fredags fandt jeg netop en meget enestående side, nemlig også ISH – Internationale Hormone Society, men gennem www.geocities.com (en fin side i sig selv) - samme dag du havde sat et link ind dertil, gennem dr.T. Hertoghe!
Gennem samme side (geocities.com) var jeg også inde på dr. Barry Peatfiels og tidligere har jeg været inde på dr. Lowe. Netsider jeg kan bruge til noget, og som giver mig nogle flere svar. Desværre er jeg ikke stærk i fagengelsk (ordbogen ville blive slidt op). Og linket til oversættelse giver oftest et resultat noget nær lig volapyk.
Bedre går det ikke med et fantastisk link her på forummet under Diverse ”Tiroides.NET (et spansk link oversat”). Tak cerel! Det henvender sig til stofskiftepatienter, og er letforståeligt (udover sproget
) – samtidig med det går i dybden!
Jeg mangler nemlig noget bevismateriale til min sagsbehandler og kommune skrevet af en læge, der både klart, præcist og forholdsvis kortfattet giver udtryk for at hypothyreose og Hashimotos ikke blot er den venstrehåndsbehandlingskrævende (nyt ord
) tilstand, de gængse læger giver udtryk for, men er langt mere kompliceret. Det ville jo være fantastisk, hvis der fandtes noget på dansk! ...men det gør dog nok ingen forskel, om det er spansk, englsk eller dansk, med den forståelsesevne, de har derinde
Sist endret av Admin; 16-08-18 kl 15:28 Begrunnelse: Links redigeret/udskiftet med aktive

Svar med sitat

Bokmerker